Jawatan Kosong Untuk Guru

 


IKLAN KEKOSONGAN JAWATAN PEGAWAI PENGURUSAN GRED DG41 DAN JAWATAN PENSYARAH ( JURULATIH KOKURIKULUM) GRED DG44
Institut Pendidikan Guru Malaysia menawarkan jawatan kosong bagi pegawai-pegawai pendidikan yang berminat untuk berkhidmat di IPG Kampus Tun Hussein Onn Batu Pahat bagi jawatan seperti berikut:-

i. Pegawai Pengurusan (PPPS DG41) Syarat -syarat
a. Berada di Gred PPPS DG 41 sekurang-kurangnya 3 tahun
b. Memiliki Ijazah Sarjana Muda / Sarjana / Ph.D dalam bidang Pengurusan Pendidikan, Penilaian dan Penyelidikan Pendidikan atau bidang-bidang yang berkaitan


ii. Pensyarah (Jurulatih Kokurikulum) PPPS DG 44 Syarat- syarat
a. Memiliki Ijazah Lanjutan di peringkat Sarjana / Ph.D dalam bidang yang berkaitan.
b. Kelayakan Ikhtisas sekurang-kurangnya di peringkat Diploma Pendidikan daripada Institusi yang diiktiraf atau sijil/ Diploma Perguruan dari Institut Pendidikan Guru yang setaraf dengannya.
c. Pengalaman mengajar sebagai guru PPPS DG41 sekurang-kurangnya 5 tahun dan telah disahkan dalam jawatan.
d. Mempunyai kelayakan / pengalaman / kepakaran dalam bidang Kokurikulum serta aktif dan banyak memberikan sumbangan dalam bidang kokurikulum.


Cara MemohonPermohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan borang PPPM1A yang boleh didapati dari Institut Pendidikan Guru Kementerian Pendidikan Malaysia atau muat turun di bawah ini.

Borang permohonan Pegawai Pengurusan PPPS DG41
Borang Permohonan  Pensyarah (Jurulatih Kokurikulum) PPPS DG44

Cara Menghantar Borang Permohonan

Permohonan hendaklah melalui Ketua Jabatan / Pengetua / Guru Besar dan hendaklah dihantar terus ke Institut Pendidikan Guru Kampus Tun Hussein Onn.

Permohonan yang berjaya akan dipanggil untuk menghadiri sesi temuduga pada tempat dan masa yang ditetapkan kelak. Perbelanjaan menghadiri temuduga ini adalah ditanggung sendiri oleh pemohon.

Semua permohonan hendaklah sampai ke Unit Khidmat Pengurusan IPG Kampus Tun Hussein Onn tidak lewat daripada 30 Januari 2014.

PERMOHONAN YANG TIDAK LENGKAP DAN TIDAK MEMENUHI SYARAT TIDAK AKAN DIPERTIMBANGKAN.

1 comment:

Powered by Blogger.